Levý banner
Pravý banner
MENU


0 0 kr.
999 kr. mere, for at få gratis forsendelse
Kategori

Forretningsservice Vilkår og betingelser

Om køb

Clara

Forretningsservice Vilkår og betingelser
 
 
af selskabet
Donoci s.r.o.
Pražská 2532/4
Blansko 678 01, Česká republika
ID-nr: 47539569
til salg af varer i onlinebutikken
 
 

1. INDLEDENDE BESTEMMELSER 

De nuværende forretningsbetingelser (i det følgende benævnt "forretningsbetingelser" for virksomheden Donoci s.r.o. med hjemsted Pražská 2532/4, Blansko 678 01, ID-nr. 47539569

(i det følgende benævnt "sælger") definerer i overensstemmelse med bestemmelserne i sektion 1751 i lov nr. 89/2012 Coll., Civil Code (i det følgende benævnt "Civil Code") de gensidige rettigheder og forpligtelser, som kontraherende parter etableret i forbindelse med eller som følge af købekontrakten (i det følgende benævnt "købekontrakt"), der skal indgås mellem sælger og andre enheder (i det følgende benævnt "køber") gennem sælgerens onlinebutik. Onlinebutikken drives af sælgeren på et websted, der findes på www.lamps4sale.com (i det følgende benævnt

"website") via webstedsgrænsefladen (i det følgende benævnt "onlinebutiks webgrænseflade").

1.2. Bestemmelser, der afviger fra forretningsbetingelserne, kan aftales i købekontrakten. Forskellige arrangementer i købekontrakten går forud for bestemmelserne i forretningsbetingelser. 

1.3. Bestemmelser om forretningsbetingelser er en integreret del af købekontrakten. Kontrakten køb og Erhvervsministeriet Vilkår og betingelser er skrevet i det tjekkiske sprog. Kontrakten køb kan afsluttes i det tjekkiske sprog. 

1.4. Forretningsbetingelserne kan ændres eller udfyldes af sælgeren. Denne bestemmelse berører ikke de rettigheder og forpligtelser, der følger i løbet af virkningen af den tidligere version af Business vilkår og betingelser. 

 

2BRUGERKONTO  

 

2.1. Efter registrering af køberen på webstedet kan køberen få adgang til deres brugergrænseflade. Fra denne brugergrænseflade kan køberen bestille varer (i det følgende benævnt "brugerkonto"). Køberen kan også bestille varer uden registrering direkte fra onlinebutiks webgrænseflade. 

2.2. Ved registrering på hjemmesiden og bestilling af varer er køberen forpligtet til at give korrekte og ægte data. Køberen er forpligtet til at opdatere de data, der er indtastet på brugerkontoen ved enhver ændring. Dataene anført af køberen i brugerens konto og når bestilling af varer anses af sælgeren til at være sandt. 

2.3. Adgang til brugerkonto er sikret med et brugernavn og en adgangskode. Køberen er forpligtet til at opretholde fortrolighed med hensyn til de oplysninger, der er nødvendige for at få adgang til hans / hendes brugerkonto.

2.4. Køberen har ikke ret til at tillade tredjeparter at bruge brugerkontoen. 

2.5. Sælgeren kan slette brugerkontoen, især hvis køberen ikke bruger sin brugerkonto i mere end 30 dage, eller når køberen overtræder sine forpligtelser som følge af købekontrakten (herunder forretningsbetingelser). 

2.6. Køberen anerkender, at brugerkontoen muligvis ikke er tilgængelig kontinuerligt, især med hensyn til den nødvendige vedligeholdelse af hardware og software fra sælgeren eller den nødvendige vedligeholdelse af hardware og software fra tredjeparter. 

2.7. Køberen har ret til at tilføje en anmeldelse af de købte varer på sælgerens hjemmeside under betingelserne, der er angivet i stk. 2. Køberen informeres om dette af sælgeren via e-mail efter køb af varerne.

2.8. Køberen kan enten tilføje anmeldelsen via sin egen brugerkonto som defineret i artikel 2 i Vilkår & Betingelser, hvis han/hun allerede har en konto, eller hvis han/hun har oprettet en konto via linket i e-mailen efter at have indtastet navn, efternavn og e-mailadresse. Sælgeren informerer køberen om, at køberens persondata, der blev indtastet af køberen, da han/hun tilføjede en anmeldelse, behandles af sælgeren for at opfylde sælgers retlige pligt til at sikre, at offentliggjorte anmeldelser kommer fra forbrugere, der faktisk har brugt eller købt produktet, så længe anmeldelsen publiceres på sælgerens hjemmeside. Køberen har ret til at anmode sælgeren om at stoppe med at behandle køberens persondata til dette formål, og sælgeren vil efterkomme sådanne anmodninger uden forsinkelse, men i dette tilfælde vil sælgeren også fjerne anmeldelsen, som køberen har tilføjet. Køberen accepterer dette.

2.9. Sælgeren har ret til at slette anmeldelser, der ikke er relateret til varerne, der er købt af køberen af sælgeren. Sælgeren forbeholder sig retten til at slette anmeldelser, der ikke bedømmer selve produktet, eller anmeldelser, der indeholder vulgære udtryk, stødende og racistisk indhold, politiske meninger, links til andre hjemmesider eller dårlig moral.


3. KONKLUSION AF KØBKONTRAKTEN


3.1. Al præsentation af varer, der placeres i onlinebutiks webgrænseflade, er af informativ karakter, og sælgeren er ikke forpligtet til at indgå en købekontrakt af disse varer. Bestemmelserne i § 1732, stk. 2, i den borgerlige lovgivning finder ikke anvendelse. 

3.2. Online-butikens webgrænseflade indeholder information om varerne, herunder priserne på individuelle varer og omkostningerne ved returnering af varerne, hvis disse varer på grund af deres art ikke kan returneres som normalt pr. Post. Varernes priser inkluderer moms og alle relaterede gebyrer. Priserne på varer forbliver i kraft, så længe de vises i onlinebutiks webgrænseflade. Denne bestemmelse begrænser ikke sælgers mulighed for at indgå en købekontrakt på individuelt aftalte betingelser. 

3.3. Online-butikens webgrænseflade indeholder også oplysninger om omkostningerne forbundet med emballering og levering af varerne. Oplysninger om omkostningerne forbundet med emballering og levering af de varer, der er anført i onlinebutiks webgrænseflade, gælder kun i tilfælde, hvor varerne leveres inden for Den Tjekkiske Republiks territorium.

3.4. For at bestille varerne skal køberen udfylde ordreformularen fra webbutikkens interface. Ordren indeholder information om

  • bestilte varer (køberen tilføjer de bestilte varer til den virtuelle indkøbsvogn i webbutikken
  • betalingsmetoden for varernes købspris, information om den påkrævede leveringsmetode af de bestilte varer o
  • information om omkostningerne forbundet med leveringen af varerne (fremover omtalt som "ordre").

3.5. Før køberen afgiver ordren til sælgeren, har køberen lov til at kontrollere og ændre de data, som køberen har indtastet i ordren, med hensyn til købers mulighed for at finde ud af og rette fejl, der opstod ved indtastning af data i ordren. Køberen sender ordren til sælgeren ved at klikke på knappen "Afslut ordre". Dataene, der er anført i ordren, betragtes som korrekte af sælgeren. Sælgeren bekræfter straks efter modtagelsen af ordren denne modtagelse til køberen via e-mail, til e-mail-adressen til køberen, der er gemt på brugerkontoen eller indtastet i ordren (i det følgende benævnt "købers e-mail-adresse"). 

 

3.6. Afhængigt af arten af ordren (mængde varer, købsprisen, forsendelsesomkostninger forventede), er sælger altid ret til at spørge køber til yderligere bekræftelse af ordren (f.eks skriftligt eller via telefon). 

3.7. Det kontraktmæssige forhold mellem sælger og køber opstår ved levering af de bestilte varer til den adresse, som køberen har angivet i ordren. 

3.8. Køberen accepterer at bruge midlerne til fjernkommunikation til at indgå købekontrakten. De omkostninger, der pådrages køberen ved brug af fjernkommunikationsmidler i forbindelse med indgåelsen af købekontrakten (omkostninger til internetforbindelse, omkostninger til telefonopkald) er dækket af køberen, og disse omkostninger adskiller sig ikke fra basissatsen.     

 

4. PRISEN af de varer og BETALINGSVILKÅR


4.1. Prisen på de varer, der udbydes via sælgers hjemmeside, er angivet inklusive moms og alle relaterede gebyrer.

4.2. Prisen på varerne og eventuelle omkostninger i forbindelse med levering af varerne i henhold til købekontrakten kan betales af køberen til sælgeren på følgende måder: 


  • kontant på sælgerens hjemsted på Pražská 2532/4, Blansko 678 01
  • kontant ved levering på det sted, der er angivet af køberen i ordren
  • ved bankoverførsel til sælgerens bankkonto nr. 2800 287117/2010, tilbagehold
  • med FIO bank (i det følgende benævnt ”sælgers konto”)
  • pengeløst via online betalingssystem
  • med et kreditkort 

4.3. Sammen med købsprisen er køberen også forpligtet til at betale sælgeren omkostningerne forbundet med emballering og levering af varerne til det aftalte beløb. Medmindre andet udtrykkeligt er angivet, inkluderer købsprisen også omkostningerne forbundet med levering af varerne. 

4.4. Sælgeren kræver ikke, at køberen betaler et depositum eller anden lignende betaling. Dette påvirker ikke bestemmelserne i artikel 4.6 i forretningsbetingelserne vedrørende forpligtelsen til at betale købsprisen på forhånd. 

4.5. I tilfælde af kontant betaling eller kontant ved levering skal købsprisen betales ved modtagelse af varerne. I tilfælde af kontantfri betaling skal købsprisen betales inden for 7 dage fra ordrerealiseringen.

4.6. I tilfælde af kontantfri betaling er køberen forpligtet til også at specificere det variable symbol, som han / hun modtog under gennemførelsen af ordren. I tilfælde af kontantfri betaling er købers forpligtelse - til at betale købsprisen - opfyldt i det øjeblik, hvor det relevante beløb krediteres sælgers konto.

4.7. Sælger er berettiget navnlig i det tilfælde, hvor køberen ikke leverer yderligere bekræftelse af ordren (artikel 3.6), til at kræve betaling af hele købsprisen, før du sender varen til køber. Bestemmelserne i § 2119, stk 1 i den borgerlige kodeks finder ikke anvendelse. 

4.8. Eventuelle rabatter på prisen på varer, som sælgeren leverer til køberen, kan ikke kombineres. 

4.9. Hvis det er sædvanligt i forretningsforbindelserne, eller hvis det er fastlagt i almindeligt bindende lovbestemmelser, skal sælgeren udstede en skat dokument - faktura for betalingerne i henhold til kontrakten køb til køberen. Sælgeren betaler moms - merværdiafgift. Skattedokumentet - en faktura udstedes af sælgeren til køberen efter betaling af varens pris, og denne faktura sendes i elektronisk form til købers e-mail-adresse. 

4.10. Det er muligt at anmode om en ændring af fakturaen, medmindre det er en ændring på grund af en ændring i leveringen af varerne eller en korrektion af den åbenlyse unøjagtighed af den originale faktura (f.eks. En tastefejl, forkert mængde fakturerede varer osv.), kun den tredje dag i måneden efter datoen for den udstedte faktura. Så er ændringen ikke længere mulig. 

4.11. I henhold til lov om registrering af salg er sælger forpligtet til at udstede en kvittering til køberen. Samtidig, er sælger forpligtet til at registrere den modtagne salg med skatten administrator online; i tilfælde af teknisk fejl senest inden for 48 timer.

 

 

5. TILBAGEHOLDELSE FRA KØBKONTRAKTEN

    

5.1. Køberen anerkender, at det i henhold til bestemmelserne i civillovens § 1837 ikke er muligt at trække sig tilbage fra købekontrakten for levering af varer, der er blevet ændret efter købers ønske eller for den person, der er leveret af letfordærvelige varer og også varer, der er uigenkaldeligt blandet med andre varer ved levering, fra en kontrakt om levering af varer i en forseglet emballage, som forbrugeren har taget ud af emballagen og ikke kan returneres af hygiejniske grunde og fra en købsaftale til levering af lyd- eller videooptagelser eller en computersoftware, hvis de har beskadiget deres originale emballage. 

5.2. Hvis dette ikke er tilfældet, jf. Artikel 5.1 i forretningsbetingelserne eller ethvert andet tilfælde, hvor købekontrakten ikke kan trækkes tilbage, har køberen i henhold til § 1829, stk. 1, i civilloven ret til at trække sig tilbage fra købekontrakten inden for fjorten (14) dage efter modtagelsen af varerne. Hvis genstanden for købekontrakten er flere typer varer eller levering af flere dele, løber denne periode fra datoen for modtagelse af den sidste levering af varer. Tilbagetrækning fra købekontrakten skal sendes til sælgeren inden for den frist, der er angivet i foregående punktum. For at trække sig ud af kontrakten kan køberen bruge en online kontaktformular leveret af sælgeren. Køberen kan sende tilbagetrækningen fra købekontrakten til adressen på sælgerens hjemsted eller via en kontaktformular.

5.3. Ved fortrydelse af købekontrakten annulleres købekontrakten fra begyndelsen. Varerne skal returneres til sælgeren inden for fjorten (14) dage efter levering af tilbagetrækningen fra kontrakten til sælgeren. Hvis køber fortryder købekontrakten, afholder køber omkostningerne forbundet med at returnere varen til sælger, selvom varen på grund af deres art ikke kan returneres ad sædvanlig postvej. Sælger tager IKKE imod varer returneret til sælgers adresse med pakke - efterkrav. Denne pakke vil ikke blive accepteret og vil blive returneret til afsenderen.

5.4. I tilfælde af opsigelse af kontrakten i henhold til artikel 5.2 i forretningsbetingelserne skal sælgeren returnere de modtagne midler fra køberen inden for fjorten (14) dage efter levering af tilbagetrækningen fra købekontrakten af køberen i den samme måde, som sælgeren accepterede pengene fra køberen. Sælgeren har også ret til at returnere den betaling, som køberen har leveret på tidspunktet for returneringen af varen af køberen eller på anden måde, hvis køberen er enig i det, og hvis dette ikke medfører yderligere omkostninger for køberen. Hvis køberen trækker sig fra købekontrakten, er sælgeren ikke forpligtet til at returnere de modtagne midler til køberen, før køberen returnerer varerne eller beviser, at varerne blev sendt til sælgeren. I tilfælde af at varens pris er betalt via et gavekort af køber, returnerer sælger gavekortet. Hvis prisen er delvist betalt i form af et gavekort, returnerer sælger pengene delvist i form af et gavekort, i det forhold, som prisen er betalt.     

5.5. Sælgeren er berettiget til ensidigt modregne erstatningskrav på varerne mod købers krav om tilbagebetaling af købsprisen.

5.6. Sælgeren forbeholder sig ret til at trække sig tilbage fra købekontrakten i følgende tilfælde: 

(a) I tilfælde af et ulovligt forsøg fra køberens side om at trække sig tilbage fra købsaftalen og den deraf følgende manglende evne til at kontakte ham / hende vedrørende yderligere handling;

b) I tilfælde af et krav af varerne fra købers når denne påstand vil blive vurderet som ubegrundet, og den deraf følgende manglende evne til at kontakte ham / hende om yderligere foranstaltninger;

c) I tilfælde af et krav af varerne fra købers, når denne påstand vil blive vurderet som ubegrundet og køber udtrykkeligt meddeler sælger, at han / hun (køberen) er ikke længere interesseret i varen;

d) I tilfælde af købers krav på varer, når varerne sendes tilbage af sælgeren til købers adresse, som ikke accepterer varerne, og varerne returneres til sælgeren;

e) I alle andre tilfælde, hvor varerne sendes af køberen til sælgerens adresse uden nogen oplysninger og efterfølgende manglende evne til at kontakte køberen.

 

Sælgeren forbeholder sig endvidere retten til at annullere købers ordre, indtil køberen overtager varerne. I sådanne tilfælde skal sælgeren returnere alle køber modtaget fra køberen i forbindelse med ordren til køberen uden unødig forsinkelse ved kontantfri overførsel til en bankkonto, der er specificeret af køberen. 

5.7. Hvis der gives en gave til køberen sammen med varerne, indgås gavekontrakten mellem sælgeren og køberen med opsigelsesbetingelsen, at hvis køberen trækker sig ud af kontrakten, mister gavekontrakten for en sådan gave sin virkning, og køberen er forpligtet til at returnere gaven sammen med varerne til sælgeren.  

5.8. Pærer (lyskilder), der leveres som en gave eller helt gratis med de købte armaturer, er en salgsfremmende vare. Disse er ikke dækket af garantien. 

5.9. Lyspærer (lyskilder), der medfølger som gave eller helt gratis med købte lamper, er salgsfremmende varer. Garantien dækker ikke disse produkter. P5273 - Målebånd 3 m SL0979 - LED-lommelygte LED/3W/120 lm/3xAAA - batterier medfølger VA0076 - Varta 15635 - Lille LED-natlampe til børn MAYA THE BEE LED/3xAA

5.10. Hvis køberen har indtastet et ID- eller momsnummer under bestillingen, betragtes køberen ikke længere som forbruger, men som erhvervskunde. Det vil sige, at køberen ifølge Artikel nr. 1829 i Civillovbogen ikke har ret til at returnere produkter inden for 14 dage efter levering.     

6. TRANSPORT OG LEVERING AF VARERNE


6.1. Hvis forsendelsesmetoden er aftalt på baggrund af en særlig anmodning fra køberen, bærer køberen risikoen og eventuelle yderligere omkostninger forbundet med denne forsendelsesmetode.

6.2. Hvis sælgeren er forpligtet i henhold til købekontrakten til at levere varerne til det sted, som køberen angiver i ordren, er køberen forpligtet til at acceptere varerne ved levering. 

6.3. Hvis varerne skal leveres gentagne gange eller på anden måde end angivet i ordren på grund af købers årsager, er køberen forpligtet til at betale omkostningerne forbundet med gentagen levering af varerne, henholdsvis til at betale omkostninger forbundet med en anden forsendelsesmetode.

6.4. Ved modtagelse af varerne fra transportøren er køberen forpligtet til at kontrollere integriteten af emballagen af varerne og i tilfælde af mangler til straks at underrette transportøren. Hvis emballagen viser, at uautoriseret indrejse i sendingen er køberen ikke forpligtet til at overtage en sådan sending fra transportøren. Køberen er også forpligtet til at kontrollere, om han/hun har modtaget den ønskede mængde varer, når han/hun modtager varerne fra kureren. I tilfælde af mangler er det nødvendigt at kontakte os hurtigst muligt (senest inden for 2 hverdage), så vi kan løse problemet og behandle eventuelle uoverensstemmelser. 

6.5. Efter oprettelse af en bestilling modtager kunden et link til sporing af pakken. I tilfælde af, at pakken fremgår som leveret, men kunden endnu ikke har modtaget den, er kunden forpligtet til at informere afsenderen af forsendelsen så hurtigt som muligt, og ikke senere end 5 dage efter leveringsdatoen anført i transportørens sporing.

6.6. Andre rettigheder og forpligtelser hos parterne i forbindelse med transporten af varerne kan ændres af sælgerens særlige leveringsbetingelser, hvis sådanne vilkår er udstedt af sælgeren.

 

7. RETTIGHEDER FRA DEFEKTIV YDELSE

    

7.1. De kontraherende parters rettigheder og forpligtelser med hensyn til rettighederne til mangelfuld præstation er underlagt de relevante generelt bindende lovbestemmelser (især bestemmelserne i §§ 1914 til 1925, sektion 2099 til 2117 og sektion 2161 til 2174 i den civile lov og lov nr. 634/1992 Coll., Om forbrugerbeskyttelse, som ændret). 

7.2. Sælgeren garanterer køberen, at varerne ikke har nogen mangler ved modtagelsen. Især garanterer sælgeren køberen, at på det tidspunkt varerne blev overtaget af køberen:

• varerne har ejendomme, som parterne er blevet enige om, og hvis aftalen mangler, har varerne ejendomme, som sælgeren eller producenten har beskrevet, eller som køberen har forventet med hensyn til varens art og den udførte reklame af dem (sælgeren, producenten),

• varerne er egnede til det formål, der er angivet af sælgeren, eller som varer af denne art normalt bruges til,the goods correspond to the quality or design of the agreed sample or the template, if the quality or design was determined according to the agreed sample or template,

• varerne er i den passende mængde, mængde eller vægt og

• varerne overholder lovbestemmelser. 

 

7.3. Bestemmelserne i artikel 7.2 i forretningsbetingelserne gælder ikke for varer, der sælges til en lavere pris for en mangel, for hvilken der er aftalt en lavere pris, for slid på varer forårsaget af dets normale brug, i tilfælde af brugt varer en mangel svarende til den grad af brug eller slid, som varerne havde ved modtagelsen af køberen, eller hvis dette skyldes varens art. 

7.4. Hvis der opstår en mangel inden for seks måneder efter modtagelsen af varerne, anses varerne for at have været mangelfulde ved modtagelsen. Køber er berettiget til at håndhæve retten til en defekt, der opstår i forbrugsvarer inden for 24 måneder efter modtagelsen af varen. 

7.5. Rettighederne til mangelfuld præstation håndhæves af køberen på adressen på sælgers forretningslokaler, hvor accept af klagen er mulig med hensyn til sortimentet af de solgte varer, muligvis på det registrerede kontor eller forretningssted. 

7.6. Yderligere rettigheder og forpligtelser for parterne i forbindelse med sælgers ansvar for mangler kan reguleres af sælgers returpolitik.

7.7. I tilfælde af en tilbagebetaling af transportomkostningerne under varen hævder af køberen, køberen er berettiget til at få refunderet transportomkostningerne kun i den laveste tilbudte beløb. 

7.8. Sælgeren underretter hermed køberen om, at de varer, der indeholder kemiske klæbemidler eller andre forbindelser, kan have en lugt efter udpakning. Varerne er ikke kemisk eller fysisk skadelige, lugt aftager efter kort tid. Derfor kan sådanne varer ikke betragtes som mangelfulde. 

7.9. Sælgeren advarer køber om, at produkternes rigtige farver kan variere en smule fra farverne på billederne afhængigt af indstillingerne samt monitor-/telefontype. Produkternes rigtige farver er angivet i produktbeskrivelserne. 

 

8. YDERLIGERE RETTIGHEDER OG FORPLIGTELSER FOR DE KONTRAHERENDE PARTER


8.1. Køberen erhverver ejerskabet af varerne i det øjeblik, hvor den samlede købspris for varerne betales af køberen, og varen overtages af køberen. 

8.2. I forhold til køberen er sælgeren ikke bundet af nogen adfærdskodekser i henhold til bestemmelserne i § 1826, stk. 1, litra e), i civillovgivningen. 

8.3. Forbrugerklager håndteres af sælgeren via kontakt formular. Sælgeren sender meddelelsen om afvikling af købers klage til købers e-mail-adresse. 

8.4. I tilfælde af at køberen er en forbruger i henhold til gældende lov, og der opstår en forbrugerkonflikt mellem virksomheden Donoci s.r.o. og køberen, som ikke løses ved aftalen, anerkender køberen, at han / hun er berettiget til at fremsætte et forslag til udenretslig bilæggelse af en sådan tvist. Den tjekkiske handelsinspektionsmyndighed er ansvarlig for udenretslig bilæggelse af forbrugertvister som følge af købekontrakten. Det tjekkiske handelsinspektionsmyndigheds vedtægtsmæssige hjemsted er på Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, ID-nr .: 000 20 869, websted: http://www.coi.cz. Platformen til online tvistbilæggelse på http://ec.europa.eu/consumers/odr kan bruges til at løse tvister mellem sælgeren og køberen som følge af købekontrakten.     

8.5. Det Europæiske Forbrugercenter Tjekkiet med hjemsted på Štěpánská 567/15, 120 00 Prag 2, websted: http://www.evropskyspotrebitel.cz er kontaktpunktet for Europa-Parlamentets og Europa-Parlamentets og Rådets forordning (EU) nr. 524/2013 fra Rådet af 21. maj 2013 om løsning af forbrugertvister online og om ændring af forordning (EF) nr. 2006/2004 og direktiv 2009/22 / EF (forordning om forbrugerkonfliktløsning online). 

8.6. Sælger er berettiget til at sælge varerne på grundlag af et næringsbrev. Handelskontrol udføres inden for rammerne af dens aktivitet af det relevante Trade Licensing Office. Tilsynet med beskyttelse af personoplysninger udføres af Kontoret for beskyttelse af personoplysninger. Den tjekkiske handelsinspektionsmyndighed udfører i begrænset omfang tilsyn med overholdelse af lov nr. 634/1992 Coll. Om forbrugerbeskyttelse som ændret. 

8.7. Køberen påtager sig hermed risikoen for skiftende omstændigheder i henhold til § 1765, stk. 2, i civilloven.

8.8. Beskyttelsen af personoplysninger ydes i overensstemmelse med gældende lovgivning, især med Europa-Parlamentets og Rådets forordning 2016/679 og i overensstemmelse med fortrolighedspolitikken, der er anført på dette websted. 

 

9. LEVERING


9.1. Det kan leveres til købers e-mail-adresse. 

 

10. AFSLUTTENDE BESTEMMELSER


10.1. Hvis forholdet, der er oprettet ved købekontrakten, indeholder et internationalt (udenlandsk) element, er parterne enige om, at forholdet er underlagt tjekkisk lov. Dette vil ikke påvirke consumer's rettigheder som følge af generelt bindende juridiske bestemmelser. 

10.2. Hvis en bestemmelse i forretningsbetingelserne er ugyldig eller ineffektiv, eller hvis den bliver ugyldig eller ineffektiv, i stedet for den ugyldige bestemmelse, træder en bestemmelse i kraft, hvis betydning er tættest på den ugyldige bestemmelse. En bestemmelses ugyldighed eller ineffektivitet foregriber ikke gyldigheden og effektiviteten af andre bestemmelser. 

10.3. Købsaftalen, herunder forretningsbetingelserne, arkiveres af sælgeren i elektronisk form og er ikke tilgængelig.

10.4. Bilaget til forretningsbetingelserne er en prøveformular til tilbagetrækning fra købekontrakten.

10.5. Sælger kontaktoplysninger: skibsfart adresse: Pražská 2532/4, Blansko 678 01, telefon 78733244. 

I Blansko deg 26. November 2020

Autor článku:

Clara
Clara Kundeservice specialist

Clara er kundeservicespecialist og stor fan af LED-belysning. I sine artikler vil hun rådgive dig om, hvordan du kan optimere dit energiforbrug ved belysning - eksempelvis vælge den rette lyspære, Pavlina vil også give gode råd om, hvordan dit hjem eller have belyses bedst.

Spørg om alt

Clara

Vi vil hjælpe dig med et valg såvel som tekniske udfordringer

78733244  (Man-fre fra kl. 8:00 til 16:30)

Spørg

Copyright © 1990 - 2022 Lampemania.dk, Alle rettigheder forbeholdes. Information om personlig databehandling.