Gratis forsendelse ved køb over 999 kr.

60 dage til at returnere

Ekspertrådgivning

+45 78733244

Sommer med 10% rabat. Kun gyldig indtil søndag. Kode: TA166DK

KopierKopieret


Hvordan vi sikrer hurtig og pålidelig levering af dine ordrer

Læsetid 5 min
Seneste begivenheder og beskeder

Lampemania er den næststørste online belysningsforhandler i Europa, og vores vej til at blive førende i Europa er nødvendigvis ledsaget af konstante ændringer og innovationer inden for logistik. Når alt kommer til alt går hastighed og leveringssikkerhed hånd i hånd med vores kunders tilfredshed. Kom og se med os, hvordan en e-butik, der leverer belysning til 26 europæiske lande, klarer logistikken.

Hvordan vi sikrer hurtig og pålidelig levering af dine ordrer

Lampemania tilhører velkendte virksomheder inden for e-handlen. Tusindvis af positive anmeldelser fra tilfredse kunder beviser, at vi hører blandt Europas digitale verdensledere.

Vi overvåger nøje markedsudviklingen og forsøger at reagere fleksibelt på dens behov og straks implementere innovationer. Kun på den måde kan vi tilbyde førsteklasses service, levere vores varer til tiden og udvide sortimentet i overensstemmelse med vores kunders krav.


Mere plads og automatisering


For at imødekomme den stigende efterspørgsel efter vores produkter har vi i de seneste år foretaget betydelige investeringer i vores logistikkapacitet og avancerede lagerstyringssystemer.

I oktober 2023 gav en færdigbygget lagerhal med et areal på over 9.000 m² og en ny hal med plads til 4.500 paller og en højde på 19 m virksomheden en betydelig forøgelse af lagerkapaciteten, hvilket gjorde det muligt for os at opretholde større lagerbeholdninger og reagere hurtigere på efterspørgslen.

Ikke nok med det, sammen med en forøgelse af lagerkapaciteten har Lamps4sale også implementeret det nye system mySTOCK® WMS (Warehouse Management System) fra virksomheden Kvados a.s., som kan optimere lagerprocesser ved hjælp af AI og maskinlæring. Automatiseringen vil forbedre processen med at plukke varer og klargøre dem til forsendelse til kunden. Dermed kan kunderne nyde godt af at modtage deres bestillinger hurtigere.

De nyopførte lagerområder (markeret med rødt på kortet) vil supplere flere af de oprindelige lagerhaller på det tidligere industrigrundlag, som også rummer logistikafdelingen og kundecentret. Virksomhedens administrationscenter er placeret sammen med tre andre lagerhaller i nærheden.


Vi optimerer og fremskynder processerne


Efter en massiv investering i 2023 fokuserede vi i 2024 på at forbedre WMS, accelerere hele flowet af ordrer og varer på lager samt optimere de enkelte logistiske processer. Vi satte fokus på lageret, transporten og håndteringen af reklamationer for at forbedre vores kunders oplevelse og tilfredshed.

I øjeblikket sender vi ordrer samme dag, som vi modtager dem fra kunderne. For ordrer, der afgives om aftenen, sender vi dem næste dag. Ved personlig afhentning i vores afhentningsbutik kan kunden afhente varerne cirka 4 timer efter bestillingen. I betragtning af, at vi primært sælger belysning, som kræver omhyggelig håndtering og emballering, er dette et meget tilfredsstillende resultat.


Historien bag Lampemania

Lampemania har eksisteret i 25 år, og i den tid er virksomheden vokset til at blive den anden største spiller på internetmarkedet inden for lamper. Lige nu eksisterer virksomheden i 26 europæiske lande.

Vi sælger lige nu mere end 250 brands, har 50.000 produkttyper i vores kollektion, mere end 1,5 millioner produkter på lager, og vi har leveret over 5 millioner ordrer til vores kunder.

Kunderne kommer altid i første række

Vi er klar over, at en tilfreds kunde vender tilbage, og derfor gør vi vores bedste for at tilbyde en velorganiseret webshop med masser af inspiration, komfortabel shopping, hurtig og pålidelig levering og mulighed for at reklamere over varer. Kundernes behov og krav fortsætter med at vokse, og vi ved, at vi kan påvirke udviklingen af vores virksomhed på positiv vis ved at investere i kundernes tilfredshed. Derfor tilpasser vi konstant vores sortiment efter kundernes nuværende behov, og vi leder efter nye måder, hvorpå vi kan forbedre vores proces, og det vil uden hjælp hjælpes på rette vej af et nyt varehus.

Artiklens forfatter: