Levý banner
Pravý banner
MENU


0 0 kr.
999 kr. mere, for at få gratis forsendelse
Kategori

Garantivilkår

Spørg om alt

Clara

Vi vil hjælpe dig med et valg såvel som tekniske udfordringer

78733244  (Man-fre fra kl. 8:00 til 16:30)

Spørg

Hvis dine varer ikke opfylder dine krav, eller hvis de er defekte, beklager vi os meget, og vi vil med glæde tilbyde dig garantiservice. Hvad skal man gøre i et sådant tilfælde?

Generelle bestemmelser
Vores garantibetingelser beskrive samarbejdet mellem køb partiet og salg parti, som er Donoci s.r.o., bosiddende Pražská 2532/4, 67801 Blansko, id 47.539.569, CVR-CZ47539569, registreret i handelsregisteret, der driver denne online shop.
 
Garantibetingelserne informerer den købende part om betingelserne, metoden og mulighederne for at returnere defekte eller på anden måde beskadigede produkter. De kontraktmæssige parters rettigheder og forpligtelser med hensyn til den sælgeres ansvar for manglerne, herunder garantiansvaret, er underlagt almindeligt bindende regler (hovedsageligt af artikel nr. 2099 og det følgende og af nr. 2158 og følgende af Civil Code).
 
Forud for at placere en ordre, er at købe part forpligtet til at blive fortrolig med de vilkår og betingelser samt med de garantibetingelser. Ved at afgive en bindende ordre bekræfter den købende part at have læst og accepterer garantibetingelserne og -betingelserne.


Garanti og garantikort
FFor hvert solgt produkt udsteder den sælgende en faktura eller en kvittering, som derefter fungerer som garantikort og derfor indeholder alle de nødvendige data (navn, pris, mængde osv.) Til brug i tilfælde af returnering.
 
Hvis produkterne ikke afhentes personligt, betragtes accept af leveringen som det tidspunkt, hvor kureren afleverer produkterne til den købende part, det er når garantiperioden begynder.
 
Sælger garanterer, at de solgte produkter svarer til købsaftalen og primært er fri for mangler. "At svare til købsaftalen" betyder, at de solgte produkter har de anvendelige egenskaber og kvalitet, der kræves i aftalen og beskrevet af sælger, producent eller deres repræsentanter, eller at produkterne har de egenskaber, som kunder forventer, at de har baseret på deres reklame . Også produkterne har de brugbare egenskaber og kvalitet produkter af denne type normalt har, de opfylder kravene af gyldigt lovbestemmelser, de kommer i tilsvarende mængde, omfang eller vægt, og svarer til formålet de sælgende part annoncerer, eller for hvilke produkter er normalt anvendes.
 
Hvis produkterne ikke svarer til de betingelser, der er angivet i købsaftalen ("uoverensstemmelse"), når de er accepteret, har den købende part ret til at kræve, at den sælgende part sætter produkterne i en tilstand, der svarer til købsaftalen, gratis og uden unødvendig forsinkelse, enten ved at udskifte eller rette dem som krævet af den købende part. Hvis umuligt, er at købe part har ret til en passende rabat eller kan trække sig ud af aftalen. Imidlertid gælder intet af dette, hvis den købende part kendte til sådanne forhold eller forårsagede sådanne betingelser, inden de accepterede produkterne. Uoverensstemmelsen mellem de faktiske betingelser og de betingelser, der er anført i købsaftalen, der viser i løbet af seks (6) måneder efter accept, betragtes som en uoverensstemmelse, der allerede eksisterer ved accept, medmindre det er i strid med produkternes art eller selve det modsatte er bevist.
 
I tilfælde af produkter, der ikke hurtigt henfalder eller brugte produkter, den sælgende part er ansvarlig for de mangler, der viser sig at være en uoverensstemmelse mellem de faktiske forhold og betingelser i købsaftalen efter at være blevet accepteret i garantiperioden.
 
Rettighederne for køb part efter fra ansvaret for den sælgende part for de mangler, herunder garanti ansvar sælgende part, udøves direkte på forretningslokaler den sælgende part. Det øjeblik, hvor produkterne returneres, betragtes som det øjeblik, hvor den sælgende part accepterede de returnerede produkter fra den købende part.
 
Desuden gør garantien ikke for skader på følgende måder (i tilfælde sådan aktivitet er ikke en sædvanlig aktivitet og er ikke forbudt af brugsanvisningen vedhæftede):
 
a. mekanisk beskadigelse af produkterne,
b. brug af produkterne i temperatur, mængde støv, fugtighed og kemisk såvel som mekanisk indflydelse, der ikke svarer til den anvendelse, som den sælgende part eller producent er beregnet til,
c. inexpert installation, manipulation, drift eller utilstrækkelig pleje,
d. skader ved overforbrug eller brug i strid med betingelserne specificeret i dokumentationen eller den generelle politik,
e. ukyndig indgriben eller ændring af de parametre,
f. modifikation udført af kunden (maling, bøjning osv.), som resulterede i skaden,
g. skader på grund af elementerne eller vis større.

OPMÆRKSOMHED: Garantien gælder ikke for pærer (og lyskilder), der er dele af de købte lys og er gratis. Disse betragtes som salgsfremmende varer!
 
I henhold til gyldig lov er garantiperioden 24 måneder. Vi garanterer dog en forlænget garantiperiode på 36 måneder. Garantiperioden gælder for alle lys undtagen pærer.
 
 
Hvordan til at returnere produkterne
Hvis du ønsker at returnere produkter købt på Lamps4Sale.com, skal du udfylde PRODUKTTILBUD FORM, hvor du primært kan specificere produkttypen, dets kode, fakturanummer, ordrenummer og defektens art. Det er også godt at tilføje nogle fotografier at vise defekten. Inden for to arbejdsdage vil du blive kontaktet og informeret om de næste trin og mulighederne for at bruge en rabat, inklusive adressen for at returnere produkterne til. Snart (dvs. inden for 2 arbejdsdage senest) du vil blive kontaktet via e-mail eller telefon.
 
Produkterne skal returneres i den originale emballage eller passende transportemballage, da leverandøren ikke er ansvarlig for eventuelle mekaniske skader på produkterne, inden de leveres.
 
I tilfælde af berettiget tilbagevenden har du ret til at modtage portoen for det laveste beløb, der er nødvendigt for sikker levering (transportdokument skal fremlægges).
 
I tilfælde af et ikke-berettiget afkast har kunden ikke ret til at modtage en kompensation for sine afholdte omkostninger i forbindelse med håndtering af retur, og leverandøren har ingen ret til at modtage en kompensation for de afholdte omkostninger (medmindre det var en gentaget, ubegrundet forsøg, der kan betragtes som et misbrug af forbrugerens rettigheder).
 
De penge, der er betalt for produkterne, returneres til din bankkonto. Hvis du har brug for, at pengene returneres ved hjælp af en postanvisning, opkræves et ekstra gebyr på 15 kr.


Legitimiteten af kravet
Leverandøren eller producenten beslutter, om dit krav er legitimt eller ej, og informerer dig via telefon eller e-mail om de næste skridt til at løse situationen.
 
Ifølge lov nr 634/1992 Coll., Der er en 30-dages frist til at løse hele situationen.


Copyright © 1994 - 2024 Donoci s.r.o. Alle rettigheder forbeholdes. Information om personlig databehandling. i