Levý banner
Pravý banner
MENU


0 0 kr.
999 kr. mere, for at få gratis forsendelse
Kategori

Hvad gør man, hvis man har modtaget en beskadiget eller mangelfuld bestilling?

Om køb

Hvad gør man, hvis der er noget galt med en modtaget bestilling?

I tilfælde af mindre deformation eller beskadigelse af den ydre emballage skal du ikke være bange for at acceptere forsendelsen. I de fleste tilfælde er forsendelsen ikke beskadiget og er helt i orden - manglende accept af en sådan forsendelse betyder ofte en unødvendig forlængelse af leveringsperioden. Men det er vigtigt at acceptere forsendelsen med en indsigelse, så chaufføren har en registrering af, at pakken havde beskadiget emballage.

Hvis kunden efter modtagelse og udpakning af pakken finder ud af, at nogle varer er i stykker, revnet eller på anden måde beskadiget, er det vigtigt straks at anmelde skaden til den transporttjeneste, hvorigennem forsendelsen blev leveret til kunden. Den beskadigede forsendelse skal også fotograferes hurtigst muligt. Det er nødvendigt at tage et billede af transportetiketten, emballage (med detaljer om skaden), foring og beskadigede varer. Billeder er en nødvendig del af en reklamation til transportørerne, fordi reklamationen vil blive afvist uden dem. Det er også vigtigt at opbevare emballagen, foringen og beskadigede/brudte varer indtil slutningen af reklamationsproceduren, fordi de vil blive brugt som bevis for at kræve skade hos transportøren.

Det er vigtigt at kontrollere forsendelsens indhold og fuldstændighed. I tilfælde af, at forsendelsen er ufuldstændig, er det nødvendigt at rapportere disse oplysninger til os inden for 2 dage efter modtagelse af forsendelsen.

Send os alle disse oplysninger (mangler, skader + billeder) via kontaktformularen. Senere reklamationer tages ikke i betragtning.

Vi anbefaler, at du følger de følgende instruktioner, når du modtager din bestilling:
Du skal ikke være bekymret, hvis den udvendige del af pakken er en smule beskadiget. I de fleste tilfælde er forsendelsen helt ubeskadiget - hvis du ikke acceptere sådan en forsendelse, betyder det ofte unødvendig forlængelse af leveringstiden. 



Palleforsendelse

Hvis pakken er synligt skadet, når du modtager den, skal du modtage den med "indsigelse" og notere skaden på transportørens forsendelsesdokumenter. Du bør ideelt set skrive en skadesrapport med det samme sammen med transportøren og tage billeder af emballagen og de beskadigede varer. Informer os om pakkens eller varernes skader med det samme og vedhæft billederne. Hvis du opdager skaden, efter du har pakket varerne ud, skal du tage billeder af de beskadigede varer og emballagen og med det samme rapportere skaden til os, så vi har mulighed for at reklamere for transporten og skaden. Denne reklamation skal ske inden for 7 hverdage efter levering af varerne, så du bedes tjekke pakken straks efter modtagelsen og informere os om skader uden unødvendige forsinkelser.

Spørg om alt

Clara

Vi vil hjælpe dig med et valg såvel som tekniske udfordringer

78733244  (Man-fre fra kl. 8:00 til 16:30)

Spørg

Copyright © 1994 - 2024 Donoci s.r.o. Alle rettigheder forbeholdes. Information om personlig databehandling. i